خدمات ساخت قطعات فلزی در شرکت ماشین سازی مهرآوه اصفهان به صورت مهندسی با تجربه ۴۰ ساله و درخشان در کارگاه ساخت قطعات فلزی در شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان . سفارش ساخت قطعات فلزی و سفارش ساخت قطعات صنعتی . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت خدمات با قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

خدمات ساخت قطعات فلزی

خدمات ساخت قطعات فلزی کوچک و بزرگ :

ساخت انواع قطعات در ابعاد و تعداد گوناگون در تخصص این شرکت می باشد. سفارش ساخت قطعه با cnc و با دستگاه های سبک و سنگین دستی با قیمت مناسب و در اسرع وقت در شرکت ماشین سازی مهرآوه انجام می پذیرد.

شرکت مهرآوه با تجربه۴۰ ساله در ساخت انواع قطعات برای صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد ، صنایع نفت ، صنایع سیمان ، معادن و … ثابت کرده که توان مهندسان و تولید کنندگان داخل برای ساخت انواع قطعات با کیفیت های اروپایی کاملا ممکن بوده و حتی در بعضی مواقع بهتر از نمونه های خارجی هم می باشد.

ساخت انواع رولیک یا غلطک سبک و سنگین برای صنایع مختلف از جمله کارهای انجام شده در این شرکت می باشد.

سفارش ساخت قطعات صنعتی :

سفارش ساخت به صورت های مختلف انجام می گیرد. معمولا قطعات صنعتی یا ماشین آلات صنعتی موجود در کاخانجات نقشه ساخت دارند و این نقشه ها به پیمانکار ارجاع شده و پیمانکار طبق نقشه قیمت ساخت می دهد.

اگر قطعه یا حتی ماشین صنعتی نقشه نداشته باشند به چند روش می توان عمل کرد:

  • مهندسی معکوس بوسیله یک شرکت ثالث
  • ساخت مطابق نمونه

که البته پیشنهاد ما مهندسی معکوس قطعه می باشد. به دلیل اینکه فقط یک مرتبه این هزینه از طرف کارفرما پرداخت می شود و بعد از اولین ساخت ، نقشه به عنوان نقشه ساخت as buit در آرشیو کارخانه قرار گرفته و بعد از آن به راحتی ساخت قطعات ممکن می باشد.

از طرفی وقتی قطعه ای نقشه داشته باشد به راحتی قابل بازرسی نیز می باشد.

کارگاه ساخت قطعات فلزی:

شرکت مهرآوه واقع در شهرک صنعتی اصفهان با بهره گیری از ماشین آلات سبک و سنگین ، به صورت cnc و دستی در خدمت شما عزیزان می باشد.

این شرکت با طراحی و ساخت انواع قطعات صنعت فولاد و صنعت نفت در کارگاه خود و در بعضی مواقع با مشارکت بعضی از همکاران به لطف خدا توانسته است گام موثری در بومی سازی قطعات صنعتی بردارد.