خدمات بورینگ در اصفهان در شرکت ماشین سازی مهرآوه به صورت مهندسی با تجربه ۴۰ ساله و درخشان . خدمات بورینگ ۴ محور تا ابعاد ۱٫۷ متر در ۲٫۵ متر به صورتcnc  و از تا ابعاد ۴ متر در ۷ متر بصورت دستی . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت خدمات با قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

خدمات بورینگ در اصفهان

خدمات بورینگ در اصفهان

شرکت ماشین سازی مهرآوه مفتخر است با جمع آوری یک مجموعه از ماشین آلات سبک و سنگین ، دستی و   cnc   در خدمت صنعت این کشور باشد. این مجموعه دارای یک دستگاه بورینگ cnc  می باشد. که انجام خدمات بورینگ کاری قطعات فولادی دقیق و سنگین بورینگ cnc ابعاد ۱٫۷ متر در ۲٫۵ متر را می تواند با دقت و کیفیت بالا ماشین کاری نماید.

بورینگ cnc این واحد با کنترل زیمنس و دارای یک میز روتوری می باشد که قابلیت ماشین کاری به صورت ۴ محور همزمان را دارا می باشد.

بورینگ سنگین فلورتایپ این شرکت با میز روتاری می باشد که یکی از تک بورینگ در استان اصفهان می باشد. میز این دستگاه ۲ متر و نیم در ۲ متر و نیم بوده و قابلیت ماشینکاری همزمان با میز را دارا می باشد.

خدمات ساخت قطعات فلزی سبک و سنگین و دقیق برای مجتمع های فولادی و مجتمع های بزرگ صنعتی و همچنین ماشین کاری و ساخت قطعات حساس توربین سازی و قطعات شرکت نفت از جمله کارهای انجام شده در رزومه کاری این شرکت می باشد.

این شرکت افتخار دارد قطعات بسیار زیادی با دقتها ، سختی ها و کیفیت سطح های متفاوت و برای شرکت ها و سازمانهای معتبر ماشین کاری نموده و رضایت آنها را جلب نماید.

قیمت خدمات بورینگ در اصفهان :

تخمین قیمت خدمات بورینگ کاری کار بسیار دشواری است چون که عوامل زیادی در قیمت دهی دخیل هستند . از جمله این عوامل می توان به آیتمهای زیر اشاره کرد:

  • دقت ماشین کاری
  • صافی سطح مورد نیاز
  • تعداد قطعات
  • میزان سختی قطعه
  • ابعاد قطعه

نهایتا با بررسی آیتمهای بالا می توان یک قیمت را حدودا بدست آورد .

بهترین راه برآورد قیمت ، انجام ماشین کاری یک قطعه به عنوان نمونه می باشد. البته اگر سفارش تعدادی باشد.

شرکت مهرآوه با بهره گیری از دانش فنی بالا و مهندسین مجرب توانسته است در راه خود کفایی صنعت داخل گام های بزرگی را بردارد.

شرکت مهرآوه با انجام خدمات ماشین کاری انواع دستگاه های cnc  و دستی از جمله خدمات کاروسل سنگین cnc و خدمات بورینگ سنگین و خدمات بورینگ cnc و خدمات تراش cnc و خدمات فرز cnc  و سنگ کف و مغناطیس در خدمت شما عزیزان می باشد