خدمات کاروسل اصفهان در شرکت ماشین سازی مهرآوه با تجربه ۴۰ ساله و درخشان . خدمات ماشین کاری کاروسل سنگین و سبک تا قطر حدود ۴ متر به صورت cnc  و از قطر ۱ متر تا ۷ متر بصورت دستی . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت خدمات با قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

خدمات کاروسل اصفهان

خدمات کاروسل اصفهان سنگین و سبک :

شرکت ماشین سازی مهرآوه مفتخر است با جمع آوری یک مجموعه از ماشین آلات سبک و سنگین ، دستی و cnc  در خدمت صنعت این کشور باشد. این مجموعه دارای دو دستگاه کاروسل cnc  می باشد. که خدمات کاروسل cnc تا قطر حدود ۴ متر و ارتفاع ۳ متر را می تواند با دقت و کیفیت بالا ماشین کاری نماید.

همچنین قطعاتی با اقطار و اوزان مختلف در این واحد قابل ماشینکاری می باشد. در این واحد از قطر ۱ متر تا بیشترین قطر کاروسل کاری تا حدود ۷ متر نیز با شرایط خاص قابل انجام می باشد.

این شرکت افتخار دارد قطعات بسیار زیادی با دقتها ، سختی ها و کیفیت سطح های متفاوت و برای شرکت ها و سازمانهای معتبر ماشین کاری نموده و رضایت آنها را جلب نماید.

قیمت خدمات کاروسل سنگین در اصفهان :

قیمت خدمات کار بسیار پیچیده است چون که عوامل زیادی در قیمت دهی دخیل هستند . از جمله این عوامل می توان به آیتمهای زیر اشاره کرد:

  • دقت ماشین کاری
  • صافی سطح مورد نیاز
  • تعداد قطعات
  • میزان سختی قطعه
  • ابعاد قطعه

نهایتا با بررسی آیتمهای بالا می توان یک قیمت را حدودا بدست آورد .

بهترین راه برآورد قیمت ، انجام ماشین کاری یک قطعه به عنوان نمونه می باشد.

در آخر امیدواریم بتوانیم به صورت شایسته در خدمت شما عزیزان باشیم.