خدمات بورینگ سنگین در شرکت ماشین سازی مهرآوه اصفهان با تجربه ۴۰ ساله و درخشان . خدمات ماشین کاری سنگین بورینگ تا ابعاد ۱٫۷ متر در ۲٫۵ متر به صورتcnc  و از تا ابعاد ۴ متر در ۷ متر بصورت دستی . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت خدمات با قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

خدمات بورینگ سنگین

خدمات بورینگ سنگین و سبک :

شرکت ماشین سازی مهرآوه مفتخر است با جمع آوری یک مجموعه از ماشین آلات سبک و سنگین ، دستی و   cnc   در خدمت صنعت این کشور باشد. این مجموعه دارای یک دستگاه بورینگ cnc  می باشد. که انجام خدمات سنگین بورینگ cnc ابعاد ۱٫۷ متر در ۲٫۵ متر را می تواند با دقت و کیفیت بالا ماشین کاری نماید.

همچنین در کارگاه سنگین تراش قطعاتی با ابعاد و اوزان سنگین در این واحد قابل ماشینکاری می باشد. بورینگ ۲۰۰ شرکت مهرآوه قادر به انجام ماشینکاری ابعاد ۷ متر در ۴ متر می باشد.

میز این دستگاه در ابعاد ۲٫۵ متر در ۲٫۵ متر می باشد که چرخان هم بوده و می تواند قطعات را همزمان در چند جهت ماشین کاری نماید و همین امر باعث می شود توازی و تعامد قابل قبولی را ارائه نماید.

این شرکت افتخار دارد قطعات بسیار زیادی با دقتها ، سختی ها و کیفیت سطح های متفاوت و برای شرکت ها و سازمانهای معتبر ماشین کاری نموده و رضایت آنها را جلب نماید.

قیمت خدمات بورینگ سنگین در اصفهان :

قیمت خدمات ماشین کاری کار بسیار پیچیده ای است چون که عوامل زیادی در قیمت دهی دخیل هستند . از جمله این عوامل می توان به آیتمهای زیر اشاره کرد:

  • دقت ماشین کاری
  • صافی سطح مورد نیاز
  • تعداد قطعات
  • میزان سختی قطعه
  • ابعاد قطعه

نهایتا با بررسی آیتمهای بالا می توان یک قیمت را حدودا بدست آورد .

بهترین راه برآورد قیمت ، انجام ماشین کاری یک قطعه به عنوان نمونه می باشد. البته اگر سفارش تعدادی باشد.

در آخر امیدواریم بتوانیم به صورت شایسته در خدمت شما عزیزان باشیم.