ساخت قطعات صنعتی در شرکت ماشین سازی مهرآوه اصفهان به صورت مهندسی با تجربه ۴۰ ساله و درخشان با کیفیت و قیمت مناسب. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت خدمات با قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

ساخت قطعات صنعتی

ساخت قطعات صنعتی در اصفهان

اصفهان یکی از قطبهای صنعتی کشور می باشد که به جرات می توان گفت خیلی از قطعات صنعتی در اصفهان تولید شده و حتی خیلی از تکنولوژی های جدید هم در قسمت صنعت در اصفهان ایجاد شده اند.

تولید قطعات صنعتی در ابعاد و تعداد گوناگون در تخصص این شرکت می باشد. سفارش ساخت قطعه با cnc و با دستگاه های سبک و سنگین دستی با قیمت مناسب و در اسرع وقت در شرکت ماشین سازی مهرآوه انجام می پذیرد.

شرکت مهرآوه با تجربه۴۰ ساله در ساخت قطعات صنعتی برای صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد ، صنایع نفت ، صنایع سیمان ، معادن و … ثابت کرده که توان مهندسان و تولید کنندگان داخل برای ساخت انواع قطعات با کیفیت های اروپایی کاملا ممکن بوده و حتی در بعضی مواقع بهتر از نمونه های خارجی هم می باشد.

سفارش ساخت قطعات فلزی

سفارش ساخت به صورت های مختلف انجام می گیرد. معمولا قطعات صنعتی یا ماشین آلات صنعتی موجود در کاخانجات نقشه ساخت دارند و این نقشه ها به پیمانکار ارجاع شده و پیمانکار طبق نقشه قیمت ساخت می دهد.

اگر قطعه یا حتی ماشین صنعتی نقشه نداشته باشند به چند روش می توان عمل کرد:

  • مهندسی معکوس بوسیله یک شرکت ثالث
  • ساخت مطابق نمونه

که البته پیشنهاد ما مهندسی معکوس قطعه می باشد. به دلیل اینکه فقط یک مرتبه این هزینه از طرف کارفرما پرداخت می شود و بعد از اولین ساخت ، نقشه به عنوان نقشه ساخت as buit در آرشیو کارخانه قرار گرفته و بعد از آن به راحتی ساخت قطعات ممکن می باشد.

از طرفی وقتی قطعه ای نقشه داشته باشد به راحتی قابل بازرسی نیز می باشد.

سفارش ساخت قطعه با cnc

شرکت مهرآوه واقع در شهرک صنعتی اصفهان با بهره گیری از ماشین آلات سبک و سنگین ، به صورت cnc و دستی با ساخت قطعات صنعتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

همانطور که می دانید قطعاتی که با دستگاه های cnc تولید می شوند معمولا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. البته کیفیت به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از مهمترین آن دستگاه خوب می باشد.

پیشنهاد ما در صورت امکان استفاده از دستگاه cnc جهت ساخت قطعه می باشد.

طراحی و مهندسی معکوس قطعات صنعتی

این واحد یکی از شرکت های مطرح در زمینه طراحی می باشد. سابقه طراحی در خیلی از قطعات از اوایل شروع به کار مجتمع فولاد مبارکه و بعضی از شرکت های صنعتی بزرگ یکی از رزومه های این واحد می باشد. که البته همچنان هم در زمینه طراحی و مهندسی معکوس به صورت فعال و پررنگ عمل می نماید.

شرکت ساخت قطعات صنعتی

شرکت مهرآوه با ساخت انواع قطعات صنعتی در صنایع مختلف از جمله صنایع فولاد ، صنایع سیمان ، صنایع معدنی ، صنایع نفت و … توانسته گام موثری در تولید ملی ایفا نماید.

ساخت انواع قطعات صنعتی سبک و سنگین در مجموعه مهرآوه و به کمک همکاران صنعتگر دیگر در اصفهان قابل ارائه می باشد.