خدمات کاروسل cnc در شرکت ماشین سازی مهرآوه اصفهان با تجربه ۴۰ ساله و درخشان . مرکز ارائه خدمات کاروسل سنگین و سبک تا قطر حدود ۴ متر به صورت cnc  و از قطر ۱ متر تا ۷ متر بصورت دستی . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت خدمات با قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

خدمات کاروسل cnc

خدمات کاروسل cnc :

شرکت ماشین سازی مهرآوه مفتخر است با جمع آوری یک مجموعه از ماشین آلات سبک و سنگین ، دستی و cnc  جهت ماشینکاری انواع قطعات در خدمت صنعت این کشور باشد. این مجموعه دارای دو دستگاه کاروسل cnc  می باشد. که تا قطر حدود ۴ متر و ارتفاع ۳ متر را می تواند به صورت cnc  با دقت و کیفیت بالا ماشین کاری نماید.

کاروسل cnc یک دستگاه مجهز به موتور های servo  و تجهیزات حرکتی بال اسکرو می باشد که این تجهیزات از یک دستگاه کنترل کامپیوتری فرمان می گیرند .

بنابراین این دستگاه می تواند سطوح پیچیده که با دستگاه های دستی قابل ماشین کاری نبوده را به راحتی ماشین کاری نماید.

از جمله مزایای دستگاه های cnc تکرار برنامه در قطعات تکراری و تعدادی هستند . وقتی که اپراتور اولین قطعه را به صورت موفقیت آمیز ماشین کاری می نماید. تا حد زیادی می توان گفت که قطعات بعدی را با سرعت و کیفیت بیشتر و با خیال راحت تر ماشین کاری خواهد کرد.

این شرکت افتخار دارد قطعات بسیار زیادی با دقتها ، سختی ها و کیفیت سطح های متفاوت و برای شرکت ها و سازمانهای معتبر ماشین کاری نموده و رضایت آنها را جلب نماید.

قیمت خدمات کاروسل سنگین :

قیمت خدمات کار بسیار پیچیده است چون که عوامل زیادی در قیمت دهی دخیل هستند .

از جمله این عوامل می توان به آیتمهای زیر اشاره کرد:

  • دقت ماشین کاری
  • صافی سطح مورد نیاز
  • تعداد قطعات
  • میزان سختی قطعه
  • ابعاد قطعه

نهایتا با بررسی آیتمهای بالا می توان یک قیمت را حدودا بدست آورد ولی بهترین راه برآورد قیمت ، انجام ماشین کاری یک قطعه به عنوان نمونه می باشد.