خدمات بورینگ cnc  در شرکت ماشین سازی مهرآوه اصفهان با تجربه ۴۰ ساله و درخشان . خدمات بورینگ ۴ محور تا ابعاد ۱٫۷ متر در ۲٫۵ متر به صورتcnc  و از تا ابعاد ۴ متر در ۷ متر بصورت دستی . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت خدمات با قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

خدمات بورینگ cnc

خدمات بورینگ cnc 4 محور در اصفهان :

شرکت ماشین سازی مهرآوه مفتخر است با جمع آوری یک مجموعه از ماشین آلات سبک و سنگین ، دستی و   cnc   در خدمت صنعت این کشور باشد. این مجموعه دارای یک دستگاه بورینگ cnc  می باشد. که انجام خدمات بورینگ کاری قطعات فولادی دقیق و سنگین بورینگ cnc ابعاد ۱٫۷ متر در ۲٫۵ متر را می تواند با دقت و کیفیت بالا ماشین کاری نماید.

بورینگ cnc این واحد با کنترل زیمنس و دارای یک میز روتوری می باشد که قابلیت ماشین کاری به صورت ۴ محور همزمان را دارا می باشد.

خدمات ساخت قطعات فلزی سبک و سنگین و دقیق برای مجتمع های فولادی و مجتمع های بزرگ صنعتی و همچنین ماشین کاری و ساخت قطعات حساس توربین سازی و قطعات شرکت نفت از جمله کارهای انجام شده در رزومه کاری این دستگاه می باشد.

این شرکت افتخار دارد قطعات بسیار زیادی با دقتها ، سختی ها و کیفیت سطح های متفاوت و برای شرکت ها و سازمانهای معتبر ماشین کاری نموده و رضایت آنها را جلب نماید.

قیمت خدمات بورینگ cnc در اصفهان :

برآورد قیمت خدمات بورینگ کاری cnc کار بسیار دشواری است چون که عوامل زیادی در قیمت دهی دخیل هستند . از جمله این عوامل می توان به آیتمهای زیر اشاره کرد:

  • دقت ماشین کاری
  • صافی سطح مورد نیاز
  • تعداد قطعات
  • میزان سختی قطعه
  • ابعاد قطعه

نهایتا با بررسی آیتمهای بالا می توان یک قیمت را حدودا بدست آورد .

بهترین راه برآورد قیمت ، انجام ماشین کاری یک قطعه به عنوان نمونه می باشد. البته اگر سفارش تعدادی باشد.

شرکت مهرآوه با بهره گیری از دانش فنی بالا و مهندسین مجرب توانسته است در راه خود کفایی صنعت داخل گام های بزرگی را بردارد.

شرکت مهرآوه با انجام خدمات ماشین کاری انواع دستگاه های cnc  و دستی از جمله خدمات کاروسل سنگین cnc و خدمات بورینگ سنگین و خدمات بورینگ cnc و خدمات تراش cnc و خدمات فرز cnc  و سنگ کف و مغناطیس در خدمت شما عزیزان می باشد.