انجام خدمات ماشین کاری در شرکت ماشین سازی مهرآوه اصفهان با تجربه ۴۰ ساله و درخشان . این شرکت با دارابودن تعداد زیادی از ماشین آلات سبک و سنگین به روز و تیم متخصص سالیان سال است در خدمت صنعت کشور بوده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت خدمات با قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

انجام خدمات ماشین کاری

انجام خدمات ماشین کاری

شرکت ماشین سازی مهرآوه به اتکا به فضل خداوند و در راه شکوفایی صنعت این کشور توانسته است با جمع آوری ماشین آلات متعدد سبک و سنگین و نیروهای مجرب در انجام خدمات ماشین کاری به صورت مطلوبی در خدمت صنعت کشور باشد.

ماشین کاری انواع قطعات سبک و سنگین صنعتی سالیان سال است که در این مجموعه انجام گرفته و در نهایت کنترل کیفی شده و تحویل بازرس کارفرما شده است.

ماشین آلات موجود در این شرکت از جمله بورینگ cnc و بورینگ بزرگ و کاراسل cnc بزرگ و دستگاه فرز و تراش کوچک و بزرگ بوده و همچنین خدمات جوشکاری و خدمات ساخت سازه به صورت کاملا مهندسی صورت می پذیرد.

خدمات تراش cnc اصفهان

یکی از خدمات رایج در صنعت کشور خدمات تراش به صورت دستی و cnc می باشد. خوشبختانه این شرکت با گردآوری ماشین آلات خوب آمادگی دارد خدمات تراش در ابعاد و تعداد مختلف در خدمت صنعت کشور باشد.

همچنین خدمات فرزکاری و خدمات فرز cnc هم از خدمات این شرکت می باشد.

قیمت خدمات تراشکاری

قیمت خدمات ماشین کاری بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله

تعداد قطعات

جنس و سختی قطعه

کیفیت سطح قطعه

دقت و تلرانس ها

ابعاد قطعه

لذا با توجه به عوامل فوق می توان یک قیمت مناسب و عادلانه محاسبه نمود.

چرا که در مورد تعداد قطعات اگر تعداد کم باشد زمان برنامه نویسی و فراهم کردن ابزار کار برای یک قطعه و هزار قطعه تفاوتی ندارد.

جنس و سختی قطعه ممکن است زمان ماشین کاری را تا صد برابر افزایش دهد.

کیفیت سطح قطعه هم در زمان ماشین کاری بسیار موثر است.

دقت و تلرانس ها و ابعاد قطعه هم بسیار موثر در زمان ماشین کاری هستند.